La Vie Avec Amusement

木曜日, 7月 30, 2009

魔鬼蛋糕

美心之前推出既"天使蛋糕"已經覺得非常鬆軟香滑,近期既第二浪"魔鬼蛋糕",標榜用70%法國Valrhona chocolate,聽見都流晒口水啦。

決定無需要理由,想食就買個返公司,自然會有人幫襯。

朝早到太古坊樓下美心,話要中午先有貨返;咁食晏後同Sinmei再去,竟然話最後個魔鬼蛋糕剛被買走......我衝口而出:如果我今日食唔到呢個蛋糕,會反枱架!!!

嚇到個收銀O咀,馬上幫我打電話去地鐵站既美心check到有貨,我地先過對面掃埋最後一個魔鬼蛋糕。
平時要$148,家陣推廣價$128。一落刀就知蛋糕底非常soft,而且面頭既朱古力醬極香又唔太甜;隨蛋糕附送既朱古力脆片,亦到無天使蛋糕既蜜糖脆脆咁甜。

朱古力愛好者既強烈推介。

8 Comments:

  • 你又去恐嚇人了。。。
    打份工啫。。

    By Blogger 阿二, at 9:37 午前  

  • 我只係講出心底話咋。

    By Blogger Gloria, at 10:37 午前  

  • 喂喂,D豬古力又真系好死吸引啫;搞到我想即刻落樓買番個添。

    By Blogger 阿二, at 11:15 午前  

  • 不如下星期一晚帶個上去切啦,有無切餅費?

    By Blogger Gloria, at 12:04 午後  

  • Good idea. I will try to get off work on time and buy one to dinner :)

    By Blogger Connie, at 5:34 午後  

  • You may need to reserve it in advance, cuz they only have one Devil cake per store. Also if you have HSBC credit card, 20% off $148, which is less than $120....

    By Blogger Gloria, at 6:10 午後  

  • Done. I reserved one and will pick it up at Causeway bay MTR Maxim before dinner tmr.

    By Blogger Connie, at 6:29 午後  

  • 哇,要留肚啦。

    By Blogger Gloria, at 10:15 午後  

コメントを投稿

<< Home