La Vie Avec Amusement

日曜日, 1月 29, 2006

拜年:大埔九龍坑

9am約左Gigi妹阿菁坐火車入粉嶺再轉的士(真係好似去郊遊咁),入我多年老友兼同學Gigi屋企拜年。初初返香港既時候,好多時都會入去燒野食。有一兩次weekend仲留宿添。所以Dave(Gigi老公)成家都對我好熟;陳auntie而家仲係叫我"阿慧"而唔係Gloria。 入聯合魚場拜年變成我年初一既例行活動。佢地過年好有氣氛,可以食到自家製蘿蔔糕, 仲有梁師奶唔會煎比我食既年糕同椰汁糕。室外花園既年花同周圍既炮竹聲都好有過年feel。









Gigi父母咁岩又由多倫多返黎探孫,我當然要hea入去拜年兼逗利是。












Carin見Carton到我呢個索姨姨都好比面,乖乖地比我影左好多相po上黎。









後園養左3隻大狗Tiger, Jack & Momo如果我帶埋烏烏入去拜年,一定會赫破膽!!哇哈哈!