La Vie Avec Amusement

月曜日, 7月 31, 2006

死亡筆記最終篇

終於都買到大結局第12冊。可能要趕8月10日電影上畫前出晒,食住條水。

每本仲隨書附送一款幻彩postcard。我當然揀至型既死神流克啦。









雖然一早網友已經擺左日本連載既結局上網,但點都要拿住本漫畫睇至過引既。

晚睇吓夜神月點收場。

4 Comments:

  • What kind of comic is this?? Scary title + scary picture....so scary ah.....I rather read Ding Dong or Siu tim tim lor!

    By Blogger Connie, at 12:08 午前  

  • 家陣香港同日本都好hit架,呢套漫畫。我公司都有兩條女追緊。

    主角無意中得到了一種絕對的力量,可以殺死他知道長相和名字的人。他相信自己的信念,想以自己的正義去改變世界,開始了殺盡惡人的計劃。然而,當一個人有絕對的力量的時候,卻往往在不知不覺中被改變。當被殺的人越來越多,一向不露面而破案無數的L終於出來,他同樣相信自己的正義,要將犯罪者繩之於法。《死亡筆記》講的就是這二人的對決。

    鬥智鬥力,好精彩架。

    電影版上集8月香港上畫。7月日本上時票房仲多過da vinci code添。

    By Blogger Gloria, at 12:20 午前  

  • 我一個o係日本做藝人經理人o既朋友極力推薦飾演夜神月o既藤原龍也,話佢不但樣貌身型好,演技亦相當有份量喎。

    By Blogger Christina, at 12:37 午前  

  • 得到了一種絕對的力量,可以殺死他知道長相和名字的人? ho hung bo ah!

    By Blogger Connie, at 12:38 午前  

コメントを投稿

<< Home