La Vie Avec Amusement

土曜日, 10月 21, 2006

放棄同大閘蟹搏鬥









阿二聽我形容灣仔三湘大廈間東園,$38大閘蟹達至"漏油"既效果,就約埋Upjohn舊同事出黎試一試。

我今季已經食過兩隻,夠啦。每次都同隻蟹搏鬥大半個鐘,未食得完對手已經拆到攰晒。我寧願望住佢地慢慢品嘗,自問真係無心機加耐性今年再拆蟹。

呢間新既東園真係越做越旺。星期五晚連電睇大堂都"行"幾張枱坐滿客;呢間都唔算就腳既酒樓黎講,真係我黎過幾次都未見過。

得五條女,佢地拆蟹都飽一半啦。所以無叫套餐寧願散叫算:片皮鴨2食+薑荵煲仔桶蠔+魚湯魚滑浸時蔬+手撕雞。唔算好多碟,但隻鴨皮d油都足夠叫我呢個weekend要食清些。

有我同阿二在場既飯局,無論係廖太定係Upjohn舊同事聚會,都一定係笑足大半晚。全晚最好笑係,有個男性朋友今日叫我扮阿媽去做電話查詢,理由竟然係我"扮女人聲"會似d.......我要"扮女人聲"???(睇怕真係時候反醒自己既言談,同比人既形象喇;哈哈哈)

2 Comments:

  • 捉条友出来叫巨望清楚你究竟系米女人拉?
    大老,甘"胸前伟大"都话吾系,要打...

    By Blogger 阿二, at 1:18 午後  

  • 咁呢樣可以裝假狗既,哈哈哈哈!!

    By Blogger Gloria, at 5:12 午後  

コメントを投稿

<< Home