La Vie Avec Amusement

木曜日, 10月 19, 2006

Adsense死因研究庭

自從尋晚Annie打黎話佢個Adsense Account繼阿卡生之後亦比Google block埋,甚至佢既朋友Julie(唔係through佢個site申請既),都無點開始正式click,一樣收死亡E貓…….大家既疑惑就係:到底死人Google用乜野criteria黎評定,邊d屬於“瘋狂點擊”?

Lunch前陳生尾隨Debbie入黎,同Daisy, Debbie & Michael展開左呢個維持數分鐘既“Adsense死因研究庭”。

陳生既偉論係:Google應該係check住每個開左既廣告個duration;因為如果真係有心用search bar搵野,無理由每一頁一開就刪。而且正常既search behaviour,無理由日日都有人用你個“西”黎search。

Debbie:平時你講野我都唔係咁信,不過呢次我就support你。

Daisy:不過聽d人講,Google其實都唔係咁老實。分分鐘根本一夠100美金就啄你,錢就唔駛比,但又照收廣告商。

事後電話中既卡生:應該同duration無關,而係一到達100美金,佢地就會check你既clicking pattern;再黎定有無“瘋狂點擊”既嫌疑。

可惜當事人既Annie,係lunch後至上黎hea,參與唔到呢個因佢而起既brainstorming。

真係公事又唔見我地發揮咁既“團隊精神”?!為左呢壇玩意,公司上下,加代理,同前廣告公司都有input…..利害利害。

7 Comments:

  • "厲害"

    By Blogger nonoprincess, at 5:45 午後  

  • 前兩日又FEEDBACK話我已經申請成功,
    比條LINK我但入去後都吾知點用,
    我都系放棄咯,費鬼事煩.
    便有甘大隻XX隨街跳呀!!

    By Blogger 阿二, at 9:23 午後  

  • 但其實點define做「瘋狂點撃」呢?
    我依家已經有三十幾蚊啦(十日到~),但見到annie又被人block埋我驚遲早到我。

    雖然我都係o係學校click一次、屋企click兩三次,又叫下同學仔幫我click咁……

    By Blogger Wheati, at 10:50 午後  

  • 應該放慢d個rate。

    正常site唔係叫人幫你click,未必日日有click架嘛。日日有既話,咪即係做手腳囉。

    By Blogger Gloria, at 10:55 午後  

  • 我都收到email,俾人停左acc =____________________=||

    By Blogger Wheati, at 12:47 午後  

  • 哈,你都停左?幾多錢呀?!

    By Blogger Gloria, at 5:12 午後  

  • $36.xx .......
    收唔切手tim~~~

    似乎未有人真係可以從google手上拎到錢wor~

    By Blogger Wheati, at 6:34 午後  

コメントを投稿

<< Home