La Vie Avec Amusement

木曜日, 10月 26, 2006

終於都知蝕左比邊個

屈記discount壇野仲有下文,之前計過將佢改制而要蝕既錢減到30多萬,但始終可以一個先都唔駛蝕先至係我既使命!!

先後同裕利sales,operation同惠氏自己既finance傾過,下午輪到對方企得最硬既裕利finance佢地Finance Manager Ada係我隔離鄰社,我住C座佢住D。不時返工都會喺地鐵相遇,所以比其他既裕利department heads熟落d。

同余經理坐喺佢地凍到好似雪房既會議室,話題來來回回響free goods, discounts, commercial, bonus, inventory, 數期度打轉......大家都越講越亂。個多小時大戰十數個回合,決定各自返歸再苦練武功;擇日下星期二再比試。

返到過去同余經理再切磋切磋,用一個簡單d既例子計一計,頂!!!原來嗰30幾萬唔係蝕比屈記,而係蝕響裕利既commission度。

有時我會偏向於將堆數字複雜化左,自己confuse自己。反而阿余經理唔識複雜既邏輯,但佢簡單既理論先至點醒左我。

學阿Debbie話齋,我地兩個應該結婚;哇哈哈。

5 Comments:

  • 你第兩個絕對唔可以結婚咯,原因:
    1. 余經理似乎系個慢熱既人,絕對跟唔上你既步伐
    2. 你會將問題想得很有邏輯性,似乎余經理頭腦比較簡單,某一程度你會嫌棄巨,最終可能會吵架收場
    3. 余經理未必頂得順你成日系HOME楂水的口頭語,一定嚇曾
    4. 你比巨實在強硬好多倍,巨无自主權
    5. 綜觀以上各點,估計你第會離婚收場
    所以,還是...做同事算咯...嘿嘿~~~

    By Blogger 阿二, at 11:59 午後  

  • Agree agree.....

    By Blogger Connie, at 12:05 午前  

  • 哈哈,十幾年同事,乜衰野唔知呀!

    不過佢勁囉嗦就真。

    By Blogger Gloria, at 12:06 午前  

  • 勁囉嗦wor! 你點頂??

    By Blogger Connie, at 12:10 午前  

  • 講野唔夠to the point,真係我最頂唔順。

    有時余經理一句同第二句之間,停頓得耐到,我要催佢架,陰公。

    By Blogger Gloria, at 12:18 午前  

コメントを投稿

<< Home