La Vie Avec Amusement

月曜日, 10月 23, 2006

不歡而散

有時真係覺得梁師奶好難頂。

一見到細佬今日著件白恤衫就頗有微言;話無理由咁著去探病。(大佬呀,男仔著白恤衫好平常啫;唔通著到紅噹噹去飲咁咩)

另外佢永遠都唔會簡單回答你既問題:

例一 (6pm正想排隊搭的士之時)
細佬:到底仲要等邊個?
梁師奶:你話香港仲有邊個親戚會去探病呀?
你可以好簡單答話我另一堂妹Grace咪得囉;點解只係有一個名唔答,要將個答案變成反問句?!

例二(病房門外)
細佬:港安到底係政府定私家?
梁師奶:要成$600一晚,每樣野都另計,你話係政府定私家?
又係一條本來可以答"私家",但又變成一句極唔客氣既反問句。
大佬,一般市民,未必識得晒邊d係政府,邊d係私家醫院。細佬都係多口問句啫,你吓吓一句"Dut"埋黎,邊個仲會同你make conversation?

到行出醫院,我只係閒閒問佢想去邊度食飯?不如去"迎囍"啦。
梁師奶:唔係去食大餐呀?我唔得閒喎。
我(忍住):咁你想去邊?如果趕時間既話,各自食囉。我返屋企食Starbucks都無所謂。
梁師奶:去"迎囍"食d乜?(你唔係呀,又唔係未去過。中式酒樓唔通食DA牛咩?)
我(再忍住):你鍾意食乜咪食乜囉。
梁師奶(竟然仲問):去"迎囍"到底食d乜?
我(真係忍無可忍,但都用一個平靜既語氣答):食屎啦,好唔好?

當然結果係的士一落返時代廣場就各散東西。最可憐既係梁大少,山長水遠返沙田或要食自己。

我當然係無乜禮貌,但亦都好同情當年我Daddy響加拿大同佢朝夕相對16年。

人地仔女請父母出街食飯,都會開心肯抽時間陪佢地。點解梁師奶永遠都要無論你講乜,佢都話唔好?

11 Comments:

  • 雖然自己都唔細,但係亦覺得有o的長者真係好"盟室",不可理喻(例如我媽也是),令身邊o既人無所適從,簡直唔知佢o地想點!希望自己唔會變成咁啦。

    By Blogger Christina, at 1:53 午前  

  • 人與人之間,就算係親人都要注重溝通方式。成日都係咁講野既話,邊個仲想同佢溝通?

    By Blogger Gloria, at 10:27 午前  

  • Oops, felt like a deja vu moment there...I know exactly what you are talking about. : )

    By Blogger Shirley, at 11:55 午前  

  • 绝对同意说法,
    我阿妈好多时候都会甘,
    唉,家家有本难念的经咯,
    巨好踩吾踩就踩中你条茂利甘吾好老脾,
    你又衰D既话食屎....
    真系....

    By Blogger 阿二, at 1:10 午後  

  • 我最怕人講野咁唔直接。大佬,仔女都係人。而且我地都咁大個,唔諗o下其實我地都嘗試去同佢出o下去;但你劑劑咁樣,邊個會有耐性?

    我絕對拒絕同佢去旅行架。唔駛3hrs一定嗌交收場。

    By Blogger Gloria, at 1:19 午後  

  • I come across many 長者 at work. Most of them are quite 不可理喻+"盟室" and somehow I wonder if it is an unavoidable fate that eveybody become 不可理喻+"盟室" as we aged. Well, I just hope that day won't come too soon. What would Gloria be like in 30 years? Still speak and walk that fast? Will we be told off by her for not focusing on the main points.....I may not be able to speak with "focus" at that age......

    By Blogger Connie, at 12:52 午前  

  • 如果你比我train講重點講足30年,will become natural instinct by then!!

    By Blogger Gloria, at 1:46 午前  

  • 哈哈哈...30年後o既GLORIA仲會唔會話:" 去楂水先"呢?

    By Blogger Christina, at 2:39 午前  

  • 30年後我地都未進化到唔駛楂水掛,哈哈。

    By Blogger Gloria, at 9:45 午前  

  • 叫阿媽會食屎有報應架~~~

    Gloria, 你必需學點同阿媽相處...你比較直接, 無耐性...d反問句係致生point.

    一個字~
    忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍

    By Blogger Salad, at 2:20 午前  

  • 我而家好多時返去食飯都係對眼望電影,多數只係同阿烏講野。因為唔搭咀先至係放止磨擦既最佳方法。

    By Blogger Gloria, at 11:06 午後  

コメントを投稿

<< Home