La Vie Avec Amusement

土曜日, 10月 21, 2006

渴左好耐既「南亞」咖哩

上次同Connie去「南亞」無叫到招牌咖哩,一路都心癢癢想再去食。

Charlotte剛從加拿大度假返黎,做完body massage就坐小巴落禮頓道「南亞」整個咖哩牛腩飯+海南雞飯。 牛腩唔夠諗,都係尋日卡生帶我去側魚涌街市一檔既牛腩正好多。

佢去左兩星期多倫多+夏威夷,唔知係唔係心理作用,好似曬黑左d。












哈哈,除左佢幫我買左Whitestrip同Valerian capsules之外(加拿大真係平好多),最流口水既,就係我至喜愛既當地限定百力枝同Starbucks tumbler做手信!如果係我blog既忠實讀者,唔難發現,買手信比我其實好簡單:我只係想食齊各地味道既Glico Pocky/Pretz,同買收集印有城市名既Starbucks tumbers。

5 Comments:

コメントを投稿

<< Home