La Vie Avec Amusement

月曜日, 10月 23, 2006

惠氏出菊花茶












真係怪事年年有,今年特別多。

剛才有個師奶打黎問:惠氏呀,你地係唔係新出左隻「明目杞子菊花茶」呀?

我(一頭霧水中):我地係惠氏藥廠喎。

客(理直氣壯地):我知,我剛收到你地既宣傳單張,話你地出左隻「明目杞子菊花茶」呀嘛。

我:但我地賣藥,唔出飲品架喎。

客:我諗我應該打去奶粉部問吓。

見個客講野有紊有路,唔似白撞;一收線就打比YY求證。

原來惠氏奶粉剛改良配方,加左對眼有益既LuteinDirect mailing就夾左包明目杞子菊花茶落去做贈品;結果個客完全click唔到,以為包gimmick就係新產品!

佢地marketing都算失敗喇,笑得我差d連電話都跌埋!

3 Comments:

  • 誤導顧客,都算失敗喎!

    By Blogger Christina, at 1:32 午前  

  • 个客人都傻啧,就算你地出包饮品都应该有你公司麦头架...
    不过呢个世界系甘,大把人蒙闭闭...

    By Blogger 阿二, at 1:13 午後  

  • 其實係夾都夾自己新產品既sample啦。有乜理由會夾第二d野落去架。

    By Blogger Gloria, at 1:21 午後  

コメントを投稿

<< Home