La Vie Avec Amusement

水曜日, 10月 25, 2006

紅螞蟻

叫梁師奶"食屎"既後遺症,就係我今日要食自己。

本來佢義工度有個婆婆今日做白內瘴手術,唔知要陪人地到幾時,叫我放工去攪掂烏烏既晚餐。下午打電話稱自己安排到時間,叫我唔駛返去。所以都唔知係仲嬲緊,定係真既安排到。唔理啦,你咁大個人;我都唔興問長問短。









結果臨時下午"班馬"叫左幾位廖太陪我食:奶奶,阿丁同阿二。

利舞台對開「紅螞蟻」。

唔知係碟頭細左,定係我地胃口大左,抑或持住自己有9折卡忘形左,都唔少野架:鹹魚雞粒火炆飯,辣味大蝦帶子天使麵,北京烤鴨荵油薄餅,酥炸雞軟骨,涼伴海蜇,朱古力布甸,海藻雪花糕,雪花糕黑糯米.......

終於聽日都可以放番日假,今晚開套「宮」先........

7 Comments:

  • 開"宮"?
    有個朋友為左唱NOON K可以去請假咯,
    有個朋友為左開宮都可以連覺都吾訓咯,
    有個朋友又可以正大光明叫阿媽去食屎咯,
    果個朋友米叫GLORIA咯...
    對你呢個粉腸,絕對佩服!!!

    By Blogger 阿二, at 12:46 午前  

  • 哈哈哈哈哈。

    大姐,我都好耐無放假啦。
    夜訓,根本唔係放假前既專利;晚晚都夜架啦。

    By Blogger Gloria, at 12:50 午前  

  • Have you finally started "宮"? I am making no progress at all. Still on episode 20.....so busy these days ah....

    By Blogger Connie, at 1:51 午前  

  • 開左第一集,aza aza fighting。

    By Blogger Gloria, at 9:44 午前  

  • 哈哈! "宮"真係幾好睇, 雖然男女主角唔係好靚仔靚女. part2係SE7EN做... 無乜期待!

    By Blogger Jacqueline, at 1:02 午後  

  • 你個衰野阿,甘都話好耐无放假,
    甘我呢,吾準甘得戚啊...

    By Blogger 阿二, at 12:36 午前  

  • 宮~我都要睇 hee hee

    By Blogger Salad, at 2:05 午前  

コメントを投稿

<< Home