La Vie Avec Amusement

木曜日, 3月 29, 2007

執倉

下午Kerry同阿Temp Pauline都將手頭既野做晒,Debbie同Michael又未搵到野比佢地做既情況之下,我就落order去"執倉"。












Office內既warehouse越來越似一個亂葬江,d箱頭堆到周圍都係,有時連我行入去搵野都覺得舉步為艱。我同Michael先夾手夾腳搬晒d箱頭出黎,等阿姐仔易d執。

Kerry著晒西褲斗零跟尖頭鞋,初初我真係怕佢會扭親,點知佢中段時間又除鞋又坐地。幫我地整理左dgimmicks/detail aids之餘,仲搵番好多絕版gimmicks添;例如Centrum Jr小童吹氣頸枕,inTOUCH軟尺,Stresstabs木底座枱鐘,Chapstick黑Tee,Caltrate小型化妝鏡.........

搵番既野,真係夠開檔夜冷黎賣呀。

4 Comments:

  • Thanks for the pill counter. It's very useful for counting capsules which cannot be counted by a triangular counter.

    By Blogger Connie, at 1:02 午前  

  • 我自Shoppers Drug Mart之後都未見過呢個野啦,真係好懷念。

    By Blogger Gloria, at 1:34 午前  

  • 呢各妹妹唔錯哦...
    有黑色TEE甘好?
    有時間羅來望望...

    By Blogger 阿二, at 10:58 午前  

  • 聽日比件你啦。

    By Blogger Gloria, at 12:08 午後  

コメントを投稿

<< Home