La Vie Avec Amusement

火曜日, 3月 27, 2007

The Lobby

去半島唔再係飲綠寶(弊,暴露左我年齡添),而係同班廖太們去食個晚飯。今餐都要多謝阿二個老細,佢醒左張$1000 coupon出黎,等如贊助左我地一半。

6個女人,柴娃娃兩個墟,所以揀左地下The Lobby,一來抵食d,二來無咁拘謹。食物份量頗大,而且價錢同Ruby Tuesday差不多;不過幾個waiter就比較新丁feel一d,幸有禮態度搭救

3 Comments:

  • 真係要多謝老闆了呢餐,
    不過我地都係志再有個新地方HEE下甘;
    勤晚人唔多,我地都傾得幾放,
    唔係太拘瑾....
    如果有機會,下次再去可以試試spring moon中菜既.

    By Blogger 阿二, at 3:38 午後  

  • you gsls had a good time!

    By Blogger Salad, at 2:44 午前  

  • 我諗serve我地既4眼哥仔都比我地點到跎跎拎。

    By Blogger Gloria, at 10:15 午前  

コメントを投稿

<< Home