La Vie Avec Amusement

月曜日, 4月 27, 2009

霜花店












早前見過阿丁個blog介紹過,仙樂都出埋DVD仲寫住:台灣熱播中,$15一隻。

見巴士車身廣告先知,香港5月14號都會上畫,既然係咁,當然要早人一步先睹為快








與其話係古裝韓版既"斷背山",不如話係加左男同性戀元素既三級"黃金甲"好過。

高麗王與親衛隊長洪麟從小一起長大,洪麟總是誓死保護著王,兩人建立了同床共枕、比親兄弟還深厚的情誼。但他們卻不明白,這份感情,原來已悄悄超出了友誼的界線。

對於高麗王的任何要求,洪麟總是看得比自己性命還重要,沒想到這一次,為得到一個繼承皇位的子嗣,無法與女人結合的高麗王,竟然要求洪麟代替自己與王后燕好。忠義兩難的洪麟、身不由己的王后,以及妒火中燒的高麗王,慾望與權力緊緊交纏。從那一夜起,命運從此扭轉,複雜難解的三角習題,眼看就要引爆。









露骨既床戲比比皆是,阿丁話帥既高麗皇,頗似大隻版王貽興;除左開頭既兩男舌吻戲,其餘都係阿隊長點樣由孿變直勾義嫂

唯一同意阿丁既係,服裝真係幾型,睇得出花過心思

5 Comments:

  • Can I borrow it from you after you finished?

    By Blogger Connie, at 12:47 午前  

  • Sure, I finished already. You sure share similar interest with Ding.

    By Blogger Gloria, at 1:10 午前  

  • 聽講床戲頗多可以比美接近四級 嘿嘿 我都想睇下見識下呢

    By Blogger 阿二, at 1:39 午前  

  • 你落樓下仙樂買啦,週末間韓日劇舖先開,放正門口大把。

    By Blogger Gloria, at 7:16 午前  

  • 係咪韓國電影一涉及床戲就會嚟得放而頻密嘅呢?好耐以前睇過一套講姐弟戀嘅韓國電影,又係床戲不斷。

    呢套戲男女床戲有五、六場之多,係咪咁變成冇時間詳細交代故事發展?

    強烈反對高麗皇似大隻版王貽興嘅講法~~~

    By Blogger chris, at 8:38 午前  

コメントを投稿

<< Home