La Vie Avec Amusement

木曜日, 4月 30, 2009

Farewell Alice @ BELGOES EAST

Alice 係我地Corporate Affairs既同事,另謀高就既佢今日last day都賞面同我地division食farewell lunch,對飲茶好麻麻既我,提議去Oxford House樓下既比利時餐廳Belgoes East
Alice雖然大大話話都打左惠氏8年工,但因唔同division,而我地consumer product甚少要勞煩佢(要就通常唔方好野),所以唔算太熟;不過自從大家做左facebook之友後,叫有些少"生活照"網上交流,同埋多謝佢不時drop by pet我隻狗,都叫做"熟絡左"。

Belgoes其實同Grappas同一集團,出名既係比利時青口。Debbie同Pauline同主角實則無乜交往,出席為既都係個Mussels in White Wine Sauce青口雖然細隻,但加埋個白酒汁好入味,附送既薯條亦都香脆,熟高水準出品。









但set lunch質素只屬一般,價錢$158直頭算貴添:

Cream of Asparagus
Mushroom Tortellini雖然話係健康素食,義大利雲吞本無罪,但個眉豆puree base味道就有點難以下嚥









Steak Sandwich/Baked Cod Fillet
Coffee