La Vie Avec Amusement

火曜日, 9月 22, 2009

想入飛飛@澳門

第一次睇飛輪海concert,因為之前香港首站時我未"邂逅"Mars(「愛就宅一起」,大東的角色);唯有過大海兼挨貴飛($980,有夠貴吧)。不過貴得黎,側台第一行(撇開地下幾行既VIP飛),所以四個既帥樣都清清楚楚,而且前面無遮檔,真係要多得Charlotte幫我地撲到好位。
威尼斯人內的金光綜藝館,場地唔差,睇到夜一夜都有酒店shuttle送我地去碼頭,所以即日來回都無難度。
阿二超high,吳尊大東向佢個方向一揮手,就興奮到跳跳紮,是晚我唔少鬆郁朦既相片,都係多得佢。
每人既個人環節各有不同:辰亦儒的人肉拍子機,大東晒電子結他大唱"自由",炎亞侖的鋼琴自彈自唱,同吳尊的太鼓。





佢地偶然將自己飲過兩啖既樽裝水洒落台下,然後飛埋個空樽落去,相信如果唔係我地前面有條鐵欄,阿二一定衝上去受"聖水"洗禮兼搶樽
兩個半小時既show,大東超帥,high到爆。唯一美中不足就係無唱"默默",希望台灣小巨蛋會唱埋啦。

1 Comments:

  • 我果D叫投入,好唔好;大佬,佢咁型,我已經克制左既了。。。不過又真系好HIGH嘛

    By Blogger 阿二, at 3:40 午後  

コメントを投稿

<< Home