La Vie Avec Amusement

月曜日, 12月 14, 2009

皇朝食府

廖太的12月份生日飯,早在一個月前已經訂好日子;今個月大家都太忙,奶奶飛日本,Connie飛韓國,阿二飛上海,我去澳門,Annie都要追SS501.....結果罕有地定響星期日晚食。
生日壽星:Charlotte, Moly & Daisy

利舞台16樓的潮洲酒家「皇朝食府」,價錢中上但味道其實唔錯,不過漏掉我地booking結果安排坐電梯口已經差,侍應落錯單而更膽敢駁阿二嘴就更死多兩成重。雖然臨尾某部長勁送甜品糖水生果黎嘗試平息我地怒火,但應該都係無下次。

雪菜荳牙炒蝦崧($98)/松菇乾貝上湯浸時蔬($98)

士多啤梨焗肉排($88)/芋蓉香酥鴨($78)

香煎蠔仔烙($78)/鹵水雙拼($98)

欖菜崧子肉碎炒飯($78)/如意吉祥(黃耳,愉耳,露筍炒銀杏)($88)

蝦籽鮮菌紅燒豆腐($88)/落錯單的碧綠川椒雞球($88)

3 Comments:

  • 呢間野o的服務真係唔要得。我o係門口問廖太何在時,接待緊我o個位大姐,見到後面有個熟客,居然粒聲唔出帶o左佢入去,無理我!雖然出番o黎話唔好意思,但係令人好火滾啊!都唔係滿座,仲要我地坐電梯口位!

    By Blogger Christina, at 7:43 午後  

  • Poor service.....Will definitely blacklist this one.....

    By Blogger Connie, at 10:12 午前  

  • food were ok....the service was terrible...the worse i ever experienced!

    By Blogger Salad, at 9:57 午後  

コメントを投稿

<< Home