La Vie Avec Amusement

木曜日, 12月 10, 2009

請打針

尋日收到衛生署黎信,因為我係註冊藥劑師,屬Healthcare Professional,所以政府資助我地由Dec 21st 起,可以到各區既防疫中心,免費打H1N1疫苗














其實我又唔係會直接接觸到病人,感染既機會同一般白領無異,連我地都資助埋有點浪費公帑。

雖然有免費針打,正在猶豫中;呢d咁新既疫苗,打又好似拿自己去試藥,怕有不良反應,唔打又怕隻病毒進一步肆虐,自己唔好彩中招連類埋家人。

心大心細,打唔打好呢?

3 Comments:

  • HK government has already purchased these vaccines. If nobody is willing to try them, it will be a waste. That's why we can receive them for free ah!

    我打唔打? 我都正在猶豫中.....

    By Blogger Connie, at 12:31 午前  

  • 尋晚親自請教勞永樂,佢個人都認為我地打既意義不大,因為隻病毒唔強。所以我都係唔打喇。

    By Blogger Gloria, at 12:43 午前  

  • i would say no~

    By Blogger Salad, at 9:59 午後  

コメントを投稿

<< Home