La Vie Avec Amusement

火曜日, 1月 31, 2006

魔幻王國: 獅子‧女巫‧魔衣櫥

以Manhattan信用卡$1換的UA Timesquare 10:10pm場。好耐無去UA睇戲;可能比IFC縱慣左,覺得呢間戲院好舊同d凳唔好坐。

同Annie分開一頭一尾,但總好過兩個一齊坐前座啦。

成套戲兩小時有多。無一般迪士尼電影咁小朋友,d特技幾好喎。幾個細路唔算可愛,我反而幾鍾意個半羊人同埋個白女巫

呢套至係我農曆年唯一自己想睇既戲。

4 Comments:

  • 唔知以為你要趕住寫電評...短短幾日睇咁多套戲

    By Blogger Salad, at 3:09 午前  

  • 套戲o既男主角好似威廉王子,水瀨夫婦好鬼得意,當然半羊人都唔錯,而白女巫比我o既感覺就係"型",都唔覺睇左兩個幾鐘,真係幾好睇~~

    By Blogger vanannie, at 4:19 午前  

  • 我鍾意白女巫一黑一白兩套衫,好型。

    我星期四仲會睇Fun with Dick n Jane添。賀歲片比我掃晒咁濟。

    By Blogger Gloria, at 9:13 午前  

  • I watched this one at IFC this afternoon. The witch is my favourite character. 真係好型.

    By Blogger Connie, at 1:13 午前  

コメントを投稿

<< Home