La Vie Avec Amusement

日曜日, 1月 29, 2006

好高深既-春田花花同學會

係!又係同梁師奶睇戲,一樣係MCL將軍澳。今次係6pm睇春田花花!!!

呢d賀歲片一味多星,結合麥兜卡通cross-over真人。但我真係低估左呢套戲,因為我坐左成粒半鐘,真係一d都睇唔明囉!!

平時一套低能白黐戲,我可以大肆批評。但如果連自己都睇唔明,都唔知係佢白黐得濟超出我理解範圍,定係佢好高地想表達一d野,而只係我領略唔到.......

4 Comments:

  • I also watched a movie from DVD tonight-"Island". It's an action movie about human clone. The story is ok, but the action part dragged too long and I ended up feeling dizzy + headache....

    By Blogger Connie, at 11:22 午後  

  • 我入左戲院睇呢套戲,我鍾意喎。由其是摹擬格鬥遊戲(中心內相方帶住sensors對打),好掂!!

    By Blogger Gloria, at 11:36 午後  

  • 你係米意思呢套春田瓜瓜最好吾好曬錢睇呢,
    我都係到時先睇碟,怕自己係戲院就媽媽聲,
    本身套野就吾知up乜,好似係吳君如條仔拍既,戲嘛?
    可能真係高深左些,
    无乜興趣

    By Blogger 阿二, at 6:33 午後  

  • 真係唔好徙錢啦。唔駛錢都徙時間。

    睇得多呢d戲個人真係會變蠢架。

    By Blogger Gloria, at 1:26 午前  

コメントを投稿

<< Home