La Vie Avec Amusement

月曜日, 10月 30, 2006

3個墳場7個墳

今次以破紀錄2小時內完成呢個壯舉。

6點多起身,7點出去電氣道街市買花,仲有時間去Starbucks隊杯啡,先坐116去鑽石山。

9點,梁師奶同堂妹梁慧蘭已經上到去。仲好efficient咁搵到「山狗」叔叔幫個墳d字上色兼除草。如果唔係梁師奶怕周圍d燒衣味左彈右彈,呢d咁簡單既野,我一定DIY(反正連cement gun補墳我都玩過,有乜難到我?)

鑽石山拜過太嫲之後,飛的過黃大仙法藏寺拜二伯,最後一站當然係重點長沙灣天主教墳場:一次過拜晒爺爺,嫲嫲,堂大嫂,仲有今年梁師奶搵番佢自己既外公外婆,舅父舅母。

嫲嫲個墳最近山邊,通常最多野攪就係佢,有一年仲有成個蜜蜂竇我攪唔掂要call漁農處幫手,今年好少少,只係有個蟻竇;梁師奶同梁慧蘭又行得勁慢,佢地上得黎我已經將個蟻竇殲滅左。

好彩有個堂妹entertain住梁師奶,我可以安心自己行快兩步攪掂晒,等佢地拜完即閃。唔駛11點已經大功告成落山喇。

7 Comments:

  • 唔怕掛,自己祖先個墳。第二張都係遠景之嘛,哇哈哈。

    By Blogger Gloria, at 7:52 午後  

  • You are quite amazing.

    I don't think people would dare to take photos at graveyards.

    阿彌陀佛.

    By Blogger Verdi, at 11:27 午後  

  • 細個怕黑時,工人五姐話:平生不作虧心事,半夜敲門也不驚。

    哈哈。

    By Blogger Gloria, at 11:49 午後  

  • 死野,骤忌下拉....
    坟墓吾影得架....
    话时话,个蚂蚁窦你点灭架>??

    By Blogger 阿二, at 2:00 午後  

  • 成枝水淋落去,再用報紙潑

    By Blogger Gloria, at 3:57 午後  

  • 我今日點幾鐘返到香港,搭緊機巴就聽見後面有個大陸人話,老霍件鹹魚都會咁上下時間到,話口未完就見到前面好多交通差截停晒o的車,跟住就係成大隊車隊,靈車家屬車之類經過,真係大吉利是!難為個大陸人仲巴巴弊咁猛影相,真係黐線!

    By Blogger Christina, at 5:23 午後  

  • 都係大新聞黎既,呢幾日都講緊

    By Blogger Gloria, at 6:06 午後  

コメントを投稿

<< Home