La Vie Avec Amusement

土曜日, 10月 28, 2006

滿江紅









以前阿二suggest過,但一直都無約過去試。結果今晚同阿卡生&佢老死Amy一齊去晚飯。












佢地兩個都食得辣,我初初仲怕會辣到似麻辣火鍋咁,變孖閏腸咀。但turns out唔係想像中咁辣,而且盤鋪滿辣椒既"水煮魚"仲整得幾滑添(可惜太大盤,3個人真係食唔晒)。

頭盤多謝Compass信用卡有個辣粉皮送,完全唔辣但賣相亦唔靚既半隻醬茶鴨,賣相好似好辣但唔食d辣椒都ok既水煮魚同涮羊肉,加多瓶暖既"加飯酒".......對從未食過四川菜既我,算幾新鮮架。

好彩卡生訂左位,唔駛等好耐。滿座之餘樓面侍應明顯不足,但勝在有件皮膚靚到我同卡生爭持左一陣佢到底有無揸粉既烏魯木齊肥師奶serve我地,笑容搭救啦。

More pics at space: http://glorialeong.spaces.live.com/

5 Comments:

  • Carlos in your blog again~
    Seemed really nice dinner!

    By Blogger Salad, at 1:27 午前  

  • 哈,不過你連豪大大雞排既小辣都頂唔住,同唔到你食水煮魚喎。

    By Blogger Gloria, at 2:14 午後  

  • 我呢两日都吃好多四川菜,好味道...
    都有吃水煮鱼...滑嘟嘟...正....
    四,我地又多个地方去HEE咯...
    不过上面地方坐得几舒服的都只是20-30元到,差好多银两咯

    By Blogger 阿二, at 2:11 午後  

  • 要d人食得中辣先得喎,搵埋奶奶佢地去囉。

    By Blogger Gloria, at 2:40 午後  

  • 辣o野我得o架。不過你影到呢兜o野好似蟲蟲咁,好恐怖啊!

    By Blogger Christina, at 5:28 午後  

コメントを投稿

<< Home