La Vie Avec Amusement

土曜日, 10月 28, 2006

又放低二千大洋
呢間每半年就要我自動獻身,去坐5小時同放低$2000+既地方:Sogo Club 15/F Hair do Salon

真係多得梁師奶唔少(擺明係賴架啦),天生捲髮既我,唔黎好似定時食藥咁執番劑"負離子",簡直唔見得人。其實剪髮($320)同pre-ION treatment($250)唔算貴,係劑藥要成$1600比出面貴少少。

但我寧願用d錢黎整直佢,都好過徙$2000plus做highlight+tinting啦。

聽日唔洗得頭,一定要痞響屋企避世!!

3 Comments:

  • 其实果间野整得都几普通下咯,
    但价钱就收得你好贵啊,
    而家出面好多得既SALON都系吾使一千蚊,
    用既都一样既野...

    By Blogger 阿二, at 2:14 午後  

  • 可能同我剪開既川島態度勁nice啦,用錢買service。

    By Blogger Gloria, at 2:44 午後  

  • 您好呀, 無意中search到您個blog~~ 因為我上網search hair-do, 咁就見到您呢個post~ 其實因為我都想去hair-do做負離子同剪好個髮型, 不過之前未去過唔知佢整得好唔好...所以想問下您意見, 真係唔好意思!! 我係d天生曲髮仲要曲得幾勁0個隻, 而且又多又厚, 每半年就要去負離子一次...之前都有去開一間整得ok既, 不過上一次整我覺得求其左, 剪又求其, service普通, 同埋整完到而家3個月就已經keep唔到...所以好想試下去第二度整....想請問0係hair-do整既keep得耐唔耐呀? 同埋我想搵香港人stylist, 唔知您有冇好介紹? 真係唔該哂您!!

    By Blogger Min, at 8:18 午後  

コメントを投稿

<< Home