La Vie Avec Amusement

日曜日, 10月 29, 2006

避世中

因為今日仍未能洗頭,要留喺家中避世。

好在我都唔係要日日躝街既人,只要有電腦,小說,DVD同零食,盡量足不出戶,有幾難(當然去Starbucks上電,同夜晚要去梁師奶度開飯都要在蓬頭垢面中暗地裡進行啦)

仍然努力煲「宮」中,套$35 DVD有埋英文字幕(其實仲有粵,國,韓語+簡繁中文,英同日文字幕添;勁!),所以會寄套去多倫多比竹昇表妹。

5 Comments:

  • 我系深圳租未开来睇,可能系国语配音都吾定,
    不过我又吾想买返去得个晒字,虽然平,
    租都无话限你几时还哦,总要系2只DVD哦,盛惠7元人仔甘大把...甘就慢慢咯...
    嘿,我就来搬埋上去住咯

    By Blogger 阿二, at 2:04 午後  

  • 咁香港買都係30大元o者。

    By Blogger Gloria, at 2:38 午後  

  • 买返来要有地方处置巨至得架,我已经比阿妈勒令清仓行动了,总买??米搅...
    反正睇完就散BAND,吾会番炒既...
    睇完就算咯
    有钱都吾可以甘晒既嘛

    By Blogger 阿二, at 6:13 午後  

  • Have you finished the whole series?

    By Blogger Connie, at 2:23 午後  

  • 未,一半左右。

    By Blogger Gloria, at 1:53 午後  

コメントを投稿

<< Home